Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.
Dobro nam došli!
https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/
https://sites.google.com/view/knjiznicagmm/po%C4%8Detna-stranica
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Obrazovanje u STEM području – mogućnosti i izazovi u EU i RH bila je glavna tema o kojoj su u petak, 7. listopada raspravljali sudionici Okruglog stola koji je u sklopu EU projekta STEM genijalci održan na Strojarskom fakultetu u Slavonskom Brodu.
Riječ je o gotovo 2,5 milijuna kuna vrijednom projektu kojega sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda, a provodi se od 23. listopada 2015. i traje do 22. listopada 2016. Nositelj projekta je Gimnazija „Matija Mesić“, a projektni partneri su Strojarski fakultet Slavonski Brod i Gimnazija Nova Gradiška. Okrugli stol samo je jedan od niza već realiziranih aktivnosti u provedbi ovog projekta, a cilj održavanja istoga je senzibilizirati javnost, osobito odgojno-obrazovni sektor na području Brodsko-posavske županije i regije Slavonija i Baranja vezano uz važnost kreiranja odgojno-obrazovnih politika koje će pratiti svjetske i europske trendove u razvoju STEM područja (Science, Technology, Engineering and Mathematics).
„Na ovom okruglom stolu potaknuli smo i raspravu o problemima s kojima se odgojno-obrazovne ustanove susreću, a to je postojanje izrazito velikog jaza između potražnje i ponude kvalificiranih stručnjaka iz STEM područja i demografske promjene koje dolaze u kombinaciji sa smanjenim interesom za STEM studije. Nama je veliki problem to što imamo sve manje upisa učenika u gimnazijske programe, posebice u prirodoslovno - matematičke gimnazije. Postojeći nastavni planovi i programi u srednjim školama su zastarjeli i usredotočeni na reprodukciju sadržaja poučavanja, a ne na ishode učenja, odnosno učenika te često ne prate razvoj suvremene tehnologije, a što u konačnici dovodi do tog smanjenog broja učenika koji upisuju gimnazijske programe odnosno STEM područje, kao i strukovne škole koje obrazuju takav kadar“, istaknula je Ines Martinović, voditeljica projekta STEM genijalci.
Najavila je ujedno i skorašnji Dan otvorenih vrata STEM kluba kao zadnju aktivnost ovog projekta, te završnu konferenciju istoga 21. listopada na kojoj će javnosti još jednom biti predstavljene sve provedene aktivnosti u proteklih godinu dana.
Napomena: Sadržaj ovog članka isključiva je odgovornost Gimnazije Matija Mesić.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Europska unija - ulaganje u budućnost