preskoči na sadržaj

Gimnazija Matija Mesić

Login
Upisi

Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.

Dobro nam došli!

https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/

E dnevnik

Zaštita privatnosti
Priloženi dokumenti:
Politika zastite privatnosti.pdf

2024./2025.
   Školski kurikulum i Godišnji plan i program
Otrovno pero

Pročitajte naš školski list u digitalnom obliku!

http://www.otrovnopero.com.hr/

S Facebooka
Tražilica
Škola pod povećalom
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 10. 2012.

Ukupno: 854075
MATURANTI

Brošura „Državnom maturom“ do fakulteta - vodič za učenike završnih razreda četverogodišnje srednje škole!

 

Likovni kutak
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Županijsko natjecanje iz LIK 2020./2021.
Autor: Jasna Okopni, 19. 4. 2021.

Čestitamo učenicima na osvojenim mjestima na županijskom natjecanju LIK 2020./21.!


Četvrto mjesto zauzeo je rad Konstrukcija u dekonstrukciji  autora Valentina Stipića, 3.i.   Kad analizira svoj rad   Valentino poručuje: „… proučavao grafičku modelaciju Michelangela i Ingresa i stvorio realističan portret u tehnici ugljena na način da sam ga komponirao s plošnim rješenjem pozadine po uzoru na plošnost suvremenih umjetničkih radova 20. st. kao što su Matissovi crteži. Također,  stvorio sam  kritički stav  s obzirom na trenutačnu realnost koja nas okružuje a, to je stvarnost pandemije na način da sam prikazao kako ona  mijenja našu „konstrukciju“/našu osobnost.“

Peto mjesto osvojila je Magdalena Samardžić, 3.i  s uratkom Nemogućnost iskaza. Ona zbori: „Moj rad je digitalni  rad složene kompozicije  u obliku digitalna grafike, 15 + 15 (crveni efekt) frameova (ponavljanje)  2300 x 1993 px Program: Clip Studio Paint EX na kojem sam radila 12 sati. Dvobojan je  i  izražava se animiranom konturnom linijom. Motiv rada je portret u video animaciji i time zadovoljava tehničke podatke u kojem se tražio digitalni uradak do 3 minute. Lik izražava  psihološko stanje mlade osobe danas koja  se našla pod pritiskom  digitalne nastave i  pandemije. Ekspresivan je jer ukazuje na tenziju  s kojom se suočava i nemogućnosti izraza i iskaza osim trpljenja koje dovodi do povlačenja u sebe i do tenzijskih „pucketanja“. Mislim da sam tako ostvarila strukturu domene „Učenici interpretiraju  značenje portreta kao likovnog motiva unutar odgovarajućega konteksta  povezujući ga s vlastitim stvaralačkim i/ili životnim iskustvom.“ Proučavala sam Matissove linearne crteže prenijela istraživačko iskustvo u digitalni medij te povezala s životnim iskustvom koje dijelim s mojim vršnjacima.“

Šesto mjesto osvojila je Iva Čorak, 4.a Kad analizira svoj uradak  Autoportret u doba pandemije Iva kaže:  „Motiv je autoportret u doba pandemije i time sam ostvarila razumijevanje likovnog motiva autoportret u suvremenom okružju… jer sam se u radu vodila istraživanjima ekspresionističkog slikarstva Vincenta van Gogha. Istraživanje se odnosilo na ritam, krivulje, potez kista i komplementarni kontrast. Istražila sam slikarstvo slavnog postmodernističkog slikara  i stvorila ideju o integraciji nekih njegovih elemenata u moj likovni rad. To bi bio moj pogled unatrag! Unatrag prema  ekspresionističkom stilu koji u vremenu pandemije u bujanja osjećaja postaje aktualan. Moja  maska na licu je u kontekstu suvremenog okružja.“

Na sedmom mjestu stoji učenica Ana Imrović, 4.g O svojem radu Umjetnost - Otuđenost (Može li umjetnost pobijediti otuđenost?)  Ana kaže: „Moj rad za motiv ima karikaturalni prikaz ženskog lika bez očiju u akromatskim tonovima same grafičke tehnike olovke i u kontrastu je s razigranom kolorističkom pozadinom. Nadahnuće sam tražila u radovima Oskara Kokoschke i Daumiera. Te zadovoljavam treću domenu. Pozadina varira igrom boja organskih oblika ploha čistih boja u registrima na kojima je napisana riječ umjetnost. Lik čuje o tom veselom i kolorističkom svijetu  jer  mu registri ulaze u uho, ali ga ne vidi jer nema oči. Možda je to upravo idealan uradak za ovogodišnje županijsko Natjecanje- izložbu LIK jer vjerno ilustrira otuđenost mladih ljudi u suvremenom trenutku! Otuđenost koja je proizašla iz ignorancije i površnosti koja je svuda oko nas.  O umjetnosti samo čujemo ali nemamo oči da ju i vidimo“.

Mentorica je bila Snježana Kauzlarić, dipl. pov. umjetnosti

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju