Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.
Dobro nam došli!
https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/
https://sites.google.com/view/knjiznicagmm/po%C4%8Detna-stranica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Čestitamo učenicima na osvojenim mjestima na županijskom natjecanju LIK 2020./21.!
Četvrto mjesto zauzeo je rad Konstrukcija u dekonstrukciji autora Valentina Stipića, 3.i. Kad analizira svoj rad Valentino poručuje: „… proučavao grafičku modelaciju Michelangela i Ingresa i stvorio realističan portret u tehnici ugljena na način da sam ga komponirao s plošnim rješenjem pozadine po uzoru na plošnost suvremenih umjetničkih radova 20. st. kao što su Matissovi crteži. Također, stvorio sam kritički stav s obzirom na trenutačnu realnost koja nas okružuje a, to je stvarnost pandemije na način da sam prikazao kako ona mijenja našu „konstrukciju“/našu osobnost.“
Peto mjesto osvojila je Magdalena Samardžić, 3.i s uratkom Nemogućnost iskaza. Ona zbori: „Moj rad je digitalni rad složene kompozicije u obliku digitalna grafike, 15 + 15 (crveni efekt) frameova (ponavljanje) 2300 x 1993 px Program: Clip Studio Paint EX na kojem sam radila 12 sati. Dvobojan je i izražava se animiranom konturnom linijom. Motiv rada je portret u video animaciji i time zadovoljava tehničke podatke u kojem se tražio digitalni uradak do 3 minute. Lik izražava psihološko stanje mlade osobe danas koja se našla pod pritiskom digitalne nastave i pandemije. Ekspresivan je jer ukazuje na tenziju s kojom se suočava i nemogućnosti izraza i iskaza osim trpljenja koje dovodi do povlačenja u sebe i do tenzijskih „pucketanja“. Mislim da sam tako ostvarila strukturu domene „Učenici interpretiraju značenje portreta kao likovnog motiva unutar odgovarajućega konteksta povezujući ga s vlastitim stvaralačkim i/ili životnim iskustvom.“ Proučavala sam Matissove linearne crteže prenijela istraživačko iskustvo u digitalni medij te povezala s životnim iskustvom koje dijelim s mojim vršnjacima.“
Šesto mjesto osvojila je Iva Čorak, 4.a Kad analizira svoj uradak Autoportret u doba pandemije Iva kaže: „Motiv je autoportret u doba pandemije i time sam ostvarila razumijevanje likovnog motiva autoportret u suvremenom okružju… jer sam se u radu vodila istraživanjima ekspresionističkog slikarstva Vincenta van Gogha. Istraživanje se odnosilo na ritam, krivulje, potez kista i komplementarni kontrast. Istražila sam slikarstvo slavnog postmodernističkog slikara i stvorila ideju o integraciji nekih njegovih elemenata u moj likovni rad. To bi bio moj pogled unatrag! Unatrag prema ekspresionističkom stilu koji u vremenu pandemije u bujanja osjećaja postaje aktualan. Moja maska na licu je u kontekstu suvremenog okružja.“
Na sedmom mjestu stoji učenica Ana Imrović, 4.g O svojem radu Umjetnost - Otuđenost (Može li umjetnost pobijediti otuđenost?) Ana kaže: „Moj rad za motiv ima karikaturalni prikaz ženskog lika bez očiju u akromatskim tonovima same grafičke tehnike olovke i u kontrastu je s razigranom kolorističkom pozadinom. Nadahnuće sam tražila u radovima Oskara Kokoschke i Daumiera. Te zadovoljavam treću domenu. Pozadina varira igrom boja organskih oblika ploha čistih boja u registrima na kojima je napisana riječ umjetnost. Lik čuje o tom veselom i kolorističkom svijetu jer mu registri ulaze u uho, ali ga ne vidi jer nema oči. Možda je to upravo idealan uradak za ovogodišnje županijsko Natjecanje- izložbu LIK jer vjerno ilustrira otuđenost mladih ljudi u suvremenom trenutku! Otuđenost koja je proizašla iz ignorancije i površnosti koja je svuda oko nas. O umjetnosti samo čujemo ali nemamo oči da ju i vidimo“.
Mentorica je bila Snježana Kauzlarić, dipl. pov. umjetnosti