Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.
Dobro nam došli!
https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/
https://sites.google.com/view/knjiznicagmm/po%C4%8Detna-stranica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Učenica 3.f razreda jezične gimnazije Nina Đokić osvojila je 10. mjesto na državnom Natjecanju - izložbi LIK 2020. iz nastavnog predmeta Likovna umjetnost. Natjecanje se sastojalo iz dva dijela: stvaranja likovnog rada na zadanu temu i pisanja eseja. Likovni zadatak za učenike bio je izraditi strip korištenjem likovnih tehnika crtanja, slikanja ili kombinirano. Radovi su rezultat istraživačkog rada. Nina je za svoj rad izabrala smjernicu: Propitivanje ideje ljepote analizom likovno-umjetničkih djela kroz povijest. Predstavila je razgovor Jeana Fouqueta, francuskog slikara 15. st. i Rembrandta Harmenszoon van Rijna, nizozemskog slikara 17.st. Ujedno je to razgovor dvije epohe u likovnom izričaju, odnosno u načinu prikaza forme: ranorenesansnog stila i baroka. Nina je prikazala dijalog kojeg vode slikari kao igru na šahovskoj ploči u tehnici tempere. Oni „vuku“ svoje figure i protežiraju svoje ideale ljepote. „Koji će ideal prevagnuti ovisi o estetskom ukusu aktualnog vremena,“ obrazložila je dalje Nina u svojem eseju u drugom djelu natjecanja. Mentorica je bila Snježana Kauzlarić, dipl. pov. umjetnosti.
Nina je već, treću godina uključena u grupu likovnjaka izvannastavne aktivnosti VIZURA. Dvije godine je pohađala dodatnu nastavu iz Likovne umjetnosti i od ove godine fakultativnu nastavu Vizualna kultura i likovni izričaj. U priloženom video uratku donosimo i kako Nina (učenica u plavoj majici) crta figuru u učionici 21 prošlog proljeća.