Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.
Dobro nam došli!
https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/
https://sites.google.com/view/knjiznicagmm/po%C4%8Detna-stranica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Brošura „Državnom maturom“ do fakulteta - vodič za učenike završnih razreda četverogodišnje srednje škole!
Povodom 170. obljetnice proglašenja hrvatskog jezika službenim, u našoj je školi održan prigodan program koji je započeo stihovima Zvonimira Bartolića: Razgovor s duhom hrvatskog jezika koji je pročitala učenica Barbara Orešković iz 3. g razreda. U nastavku je prezentiran povijesni pregled borbe za hrvatski jezik pod nazivom „Kako je hrvatski jezik postao i o(p)stao službeni jezik u Hrvatskoj?“. Predavanja na navedenu temu održali su učenici Krešimir Šofić iz 3. h, Ena Grubišić i Ivona Čugura iz 3. i dok je dijelove povijesnog govora I. K. Sakcinskog iz 1843. godine kazivao Noah Mihić iz 3. e razreda.
Program je uključivao i dva kviza, prvi su pod nazivom „Jezični savjeti“ uz pomoć Kahoota osmislile i vodile učenice Marina Đurinac i Helena Kostić iz 3. f razreda, a slatki paket za pobjedu u kvizu dobili su Klara Vidaković i Matija Vuksanović iz 3. b razreda. U drugom kvizu prepoznavanja autora najpoznatijih stihova hrvatske književnosti koji su osmislili učenici 3. h razreda pobijedila je Barbara Kauzlarić iz 3. d razreda, čime je zaslužila vlastiti slatki paket.
Na kraju je predstavljen i spomenik posvećen hrvatskom jeziku koji su izradili učenici 3. h razreda, a koji svjedoči o bogatstvu hrvatskog jezika na tri pisma, satkanog od više narječja i različitih lokalnih govora, te je oplemenjen brojnim citatima i stihovima. Svi prisutni i sami su svojim razmišljanjima što za njih znači hrvatski jezik, citatima koji su ih se dojmili pridonijeli njegovom konačnom izgledu.
Posebno zahvaljujemo tati našeg učenika, gospodinu Zrinoslavu Jankoviću i njegovim učenicima u Industrijsko-obrtničkoj školi koji su napravili metalnu konstrukciju za naš spomenik.
Program je vodila Lorena Ćuk iz 3. h razreda, a učenike su pripremile i projekt osmislile profesorice Marija Zukanović i Jelena Jakovljević.