Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.
Dobro nam došli!
https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/
https://sites.google.com/view/knjiznicagmm/po%C4%8Detna-stranica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Brošura „Državnom maturom“ do fakulteta - vodič za učenike završnih razreda četverogodišnje srednje škole!
U sklopu projekta STEM genijalci dana 14.5.2016. realizirana je aktivnost 1.4. Studijski posjet Institutu Ruđer Bošković (Zagreb). Posjet je organiziran s ciljem upoznavanja aktivnosti Instituta koji je hrvatski broj 1 kada se radi o istraživanju i primjeni znanstvenih dostignuća u STEM području.
Na putovanju je sudjelovalo 9 učenika Gimnazije „Matija Mesić“, 6 učenika Gimnazije Nova Gradiška, dekan Strojarskog fakulteta u Slavonskom Brodu te predstavnici radnih skupina za izradu 5 fakultativnih kurikuluma. Pri dolasku na Intitut podijeljeni smo u dvije grupe i svakoj grupi je dodijeljen vodič. Sudjelovali smo na eksperimentima pod nazivom „Kemija je bezveze!“ (kemija), „Sve tajne diobe stanice“ (biofizika stanice), „Kako mjerimo alfa i gama radioaktivnost?“ (fizika), „Megavolti – pogled u nano - materijale“ (fizika), „Moj prijatelj foton“ (fizika), „Svijet u tragovima“ (geokemija), „Razigrani proteini“ (biokemija), „Tko su bio - hakeri“ (biomedicina), „Kako klima klima more?“ (znanost o oklišu), „Pretražni elektronski mikroskop – prozor u nano svijet“ (kemija), „Na pravom tragu“ (informatika - knjižnica) te na predavanju „Tko je bio Ruđer Bošković i zašto nam je on važan“ (Boris Kožnjak). Učenici i nastavnici imali su priliku izravno vidjeti kolika je važnost i uloga obrazovne podloge iz STEM područja jer upravo znanstvenici, istraživači i inženjeri koji rade na Institutu (njih preko 500) su završili visoko obrazovanje u STEM području. Također, Institut, pored temeljnih istraživanja, potiče i razvoj inovativnih istraživanja, sudjelovanje u visokom obrazovanju , prijenos znanja u gospodarstvo s ciljem razvoja novih visoko tehnologijskih proizvoda te jačanje društvene svijesti o važnosti i nužnosti znanja i znanosti u modrenom društvu.
Napomena: Sadržaj ovog članka isključiva je odgovornost Gimnazije Matija Mesić.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Europska unija - ulaganje u budućnost