Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.
Dobro nam došli!
https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/
https://sites.google.com/view/knjiznicagmm/po%C4%8Detna-stranica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Brošura „Državnom maturom“ do fakulteta - vodič za učenike završnih razreda četverogodišnje srednje škole!
U Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta, 23. listopada 2015. godine, održano je svečano uručivanje ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava iz natječaja “Promocija kvalitete i unapređenje sustava odgoja i obrazovanja na srednjoškolskoj razini“ iz Europskog socijalnog fonda, Operativni program Razvoj ljudskih potencijala 2007. - 2013. Svečanoj dodjeli nazočili su i predstavnici naše škole ravnatelj Goran Zavor i profesorica matematike Ines Martinović. Nositelj projekta STEM gimnazijalci je naša škola, a u pisanju projekta sudjelovali su profesori naše škole Mirta Matanić, Mirjana Stanić, Tomislava Benić, Marija Radovanović, Marina Gojković, Ana Pejić, Goran Knežević i Ines Martinović. Ovo je ujedno prvi natječaj financiran iz Europskog socijalnog fonda koji obuhvaća isključivo gimnazijsko obrazovanje.
Naziv projekta: STEM genijalci
Korisnik: Gimnazija „Matija Mesić“
Partneri u projektu: Gimnazija Nova Gradiška, Strojarski fakultet Slavonski Brod
Svrha i opravdanost projekta: U EU sve više raste jaz između nezaposlenosti (u RH je nezaposlenost mladih 35,6%, www.hzz.hr) i radnih mjesta u tehnološkom sektoru koja ostaju nepopunjena zbog nedostatka stručnjaka iz STEM područja (800.000 radnih mjesta do 2020), a čak i niže pozicije zahtijevat će povećanu razinu STEM znanja. PISA rezultati pokazuju da hrvatski 15-godišnjaci zaostaju za vršnjacima u svijetu(www.oecd.org/edu/pisa). U području visokog obrazovanja, vrlo mali postotak studenata upisuje STEM studijske programe, a čak 41% studenata 1. godine neuspješno je u polaganju ispita iz STEM područja te ne napreduju u 2. godinu. U Gimnaziji M.Mesić(GMM), u 2012/2013 šk.god. svega 30%učenika upisalo je neki STEM studijski program. Praćenjem uspjeha učenika na studiju također je primijećen trend slabog napredovanja u više godine studiranja. Neki od uzroka, tj. SPECIFIČNIH PROBLEMA su ZASTARJELI NASTAVNI PROGRAMI orijentirani na sadržaj, a ne na učenika; NEDOSTATAK SUVREMENE OPREME koja slijedi najnovija tehnološka dostignuća; NASTAVNICI KOJIMA NEDOSTAJE STRUČNO OSPOSOBLJAVANJE za korištenje suvremenih pedagoških sustava ali i NEDOSTATAK PROMOCIJE STEM KOMPETENCIJA i konkurentske prednosti stručnjaka u STEM područjima na tržištu rada. Osobito je to važno u BPŽ koja je jedna od 4 županije s najvećim stopama nezaposlenosti u RH (29,1% 12/2014, www.hzz.hr). Razvijanjem inovativnih kurikuluma usmjerenih na stjecanje kompetencija iz STEM i ICT područja te osiguranjem uvjeta za uvođenje razvijenih kurikuluma u sustav obrazovanja u GMM i Gimn. N. Gradiška (GNG) i promoviranjem značaja STEM kompetencija ovaj projekt će doprinijeti povećanju broja učenika koji upisuju STEM studijske programe i povećanju njihovog uspjeha na studiju te konkurentnosti na tržištu rada. CILJANE SKUPINE su učenici gimnazija čije kompetencije iz STEM područja nisu usklađene sa zahtjevima visokog obrazovanja što im otežava napredovanje u više godine i stjecanje diplome te smanjuje konkurentnost na tržištu rada. Dodatnim usavršavanjem iz područja STEM učenike će se motivirati na nastavak školovanja u STEM području, čime će povećati svoju zapošljivost. Nastavnici nemaju priliku primijeniti nove tehnologije i inovativne metode u nastavi. Nabavkom suvremene opreme i edukacijom, podići će razinu svojih kompetencija što će utjecati na povećanje kvalitete obrazovanja. Ravnatelji, pedagozi i dekan kao donositelji odluka upoznat će se s tehnološkim trendovima što će im pomoći u kreiranju obrazovnih strategija svojih ustanova.
Sažetak: Projekt „STEM genijalci“ prijavitelja Gimnazije Matija Mesić pridonosi povećanju broja učenika koji upisuju STEM studijske programe i povećanju njihovog uspjeha na studiju kroz stjecanje dodatnih kompetencija iz STEM i ICT područja. Kroz projekt će se unaprijediti kompetencije učenika te nastavnika i pedagoga Gimnazije Matija Mesić i Nova Gradiška, profesora na Strojarskom fakultetu u Slavonskom Brodu te donositelja odluka u obrazovanju (ravnatelji idekan). Gimnazija Matija Mesić će unaprijediti svoje materijalne kapacitete kroz opremanje praktikuma.
Očekivani rezultati projekta:
1) Izrađeno 5 kurikuluma fakultativnih predmeta u području STEM-a i ICT-a (interdisciplinarni -matematika i informatika, fizika, kemija, biologija, interdisciplinarni – obnovljivi izvori energije)
2) Unaprijeđeni ljudski i materijalni kapaciteti GMM i GNG za provedbu novih STEM kurikuluma i primjenu suvremenih metoda poučavanja,
3) Učenici, roditelji i javnost senzibilizirani o značaju kompetencija u STEM područjima za konkurentnost na tržištu rada.
Ukupna vrijednost projekta: 2.474.286,40 kn
Bespovratna sredstva: 2.474.286,40 kn
Trajanje provedbe projekta: 12 mjeseci
Napomena: Sadržaj ovog članka je isključiva odgovornost gimnazije „Matija Mesić“
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Europska unija - ulaganje u budućnost