Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.
Dobro nam došli!
https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/
https://sites.google.com/view/knjiznicagmm/po%C4%8Detna-stranica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Brošura „Državnom maturom“ do fakulteta - vodič za učenike završnih razreda četverogodišnje srednje škole!
Početkom listopada 2023. godine učenici četvrtih razreda započeli su iz Hrvatskoga jezika cjelinu Avangarda ili pobuna kao poetika te su na uvodnom satu na temelju videozapisa Stoljeće promjena izdvajali događaje bez kojih društvo i svijet danas ne bi bili isti, a posebnu su pozornost posvetili događajima od 1900. do 1930. godine.
Avangardne pobune započeli smo pobunom u slikarstvu i skulpturama nakon čega je uslijedila radionica naslovljena Avangarda u književnosti. Učenici su u skupinama obrađivali avangardne smjerove: futurizam, ekspresionizam, dadaizam i nadrealizam prema nastavnim listićima. Također su trebali u T-tablici naznačiti gdje se i kada javlja smjer, koji su njegovi predstavnici, naziv manifesta i ključne pojmove smjera. Na temelju obrađenoga sadržaja i T-tablice bilo je potrebno oblikovati plakat kojim će demonstrirati rad skupine. Na kraju su učenici iz različitih novina, letaka i sl. birali jednu lijepu ili ružnu riječ i jednu lijepu ili ružnu sliku tako da je svaki učenik u vrećicu ubacio jednu riječ i jednu sliku. Nastavnica Mihaela Šebalj Zavor je nasumično izvlačila papiriće, koji su mogli biti uredno izrezani, ali i istrgani, te ih je uz pomoć učenika lijepila na pripremljeni papir za plakat. Na kraju smo dobili avangardnu i dadaističku pjesmu/sliku. Postavljajući izložbu uočeno je kako su učenici 4. b i 4. f razreda ne znajući što radi drugi razred napravili obrnuto proporcionalne plakate i kada se sve povezalo u cjelinu, dobili smo zanimljivu avangardnu instalaciju koja je učenike podsjećala na ljudsko lice. Prva slika predstavlja rad 4. f razreda, a druga rad 4. b razreda. Interesantno je kako oba plakata započinju ženskom osobom plave kose. Središnje mjesto izložbe čine četiri avangardna pravca okomitih plakata dva različita razreda, a lijevo i desno se nalaze vodoravno postavljeni plakati četiriju smjerova koji također čine savršenu cjelinu. U avangardnoj pobuni, čini se, ipak ima nekog neobičnog savršenog reda i nema slučajnosti. Uživajte u galeriji!
Autorica teksta: Mihaela Šebalj Zavor, prof.