Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.
Dobro nam došli!
https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/
https://sites.google.com/view/knjiznicagmm/po%C4%8Detna-stranica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Brošura „Državnom maturom“ do fakulteta - vodič za učenike završnih razreda četverogodišnje srednje škole!
Prošli tjedan, u četvrtak 25.svibnja 2023., tijekom sata razrednika u 1.C razredu, zajedno s razrednicom, nastavnicom Tanjom Ivaniš, održana je zanimljiva i edukativna radionica pod nazivom „Škola pametnih financija“. Radionica je održana od strane Erste banke pod vodstvom dviju financijskih stručnjakinja, gospođe Magdalene Mustapić, direktorice Erste banke, i njezine kolegice gospođe Ivane.
Škola pametnih financija program je društveno odgovornog poslovanja Erste banke, a kako bi potakla što veći broj građana na usvajanje znanja i vještina za upravljanja osobnim financijama, potakla ih na promišljanje o budućim životnim i financijskim ciljevima, kao i na svjesno upravljanje potrošnjom.
Zašto se o financijskoj pismenosti govori više nego ikad? Jednostavno, vremena su se promijenila, a time i načini na koje kupujemo ili plaćamo, kao i potrebe koje imamo. Naime, nikad nije bilo toliko mogućih načina plaćanja, s takvom dostupnošću proizvoda i usluga kao danas, kao ni mogućnosti dugoročnog i kratkoročnog zaduživanja, ali i mogućih načina uvećanja postojeće imovine. Da bi želje i potrebe bile uravnotežene i da bismo pametnije upravljali svojom sadašnjom i budućom imovinom, potrebno je sustavno se educirati.
Zbog toga su učenici 1.C razreda kroz ovu radionicu naučili pojmove poput financijskog plana (buđeta ili proračuna), vrsta računa: žiroračun, tekući račun; vrste štednje, kartice i aplikacije koje mogu imati kao maloljetne osobe. Sami su izrađivali svoj tjedni financijski plan sa zamišljenom svotom novca uzimajući u obzir svoje potrebe za taj tjedan. Podijelili su i svoja osobna iskustva u financijskim navikama uočavajući pozitivne i negativne strane svojeg postupanja s novcem koji najčešće dobivaju od roditelja u vidu džeparca.
Na kraju radionice održana je kratka igra „Pros & cons“ za ponavljanje s razgovorom o danim izjavama o financijama, a na koje su učenici iznosili svoje mišljenje i razmišljanje. Nadamo se i daljnjoj budućoj suradnji na ovu temu pošto je potrebno učenike i mlade pravovremeno educirati o dobrim financijskim navikama.