Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.
Dobro nam došli!
https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/
https://sites.google.com/view/knjiznicagmm/po%C4%8Detna-stranica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Brošura „Državnom maturom“ do fakulteta - vodič za učenike završnih razreda četverogodišnje srednje škole!
Naši učenici su u srijedu 26.travnja 2023. sudjelovali u učeničkoj deliberacija koja je održana u dvorani Gradske knjižnice Slavonski brod, u suradnji Hrvatskog debatnog društva s Gimnazijom Matije Mesića, Srednjom školom Matije Antuna Reljkovića te Srednjom medicinskom školom Slavonski Brod.
Tijekom cijele školske godine naši učenici su se u okviru debatnog kluba marljivo pripremali i istraživali kako bi stečene vještine, znanja i iskustva mogli prikazati u završnoj aktivnosti - deliberaciji.
Mentorice učenicima su nastavnica Sanja Šimunović, psihologinja Jelena Rukavina te pedagoginje Anita Oreč i Ines Basara.
Deliberacija se provodi u sklopu projekta “Demokratsko procijepljenje – Debatni klubovi i deliberativna demokracija kao model razvoja demokratskih kompetencija i participativnog donošenja odluka“.
Sadržaji koje smo obrađivali u sklopu projekta bili su prvenstveno usmjereni na prepoznavanje izazova i problema u lokalnoj zajednici te osmišljavanje prijedloga rješenja za prepoznate probleme. Ideja cijelog procesa bila je da učenici osmisle i kreiraju prijedlog promjene u svojoj zajednici kojeg će predstaviti donositeljima odluka putem učeničkih deliberacija.
Naši učenici su iznijeli dva problema koja su oni uočili u lokalnoj zajednici te dva razrađena plana s konkretnim prijedlozima rješenja, koracima i potrebnim resursima te su detaljno argumentirali sve od navedenog.
Prvi problem i rješenje odnosili su se na optimizaciju i otvaranje Centra za mlade i prostora mladih: prostor za učenje/druženje tijekom dana u širem centru grada – osigurati dodatni prostor za još jedan Centar mladihs obzirom da je postojeći uglavnom rezerviran od strane raznih udruga, bendova i slično.
Drugi problem i rješenje uključuje Otvaranje terena za sportske aktivnosti – nogometni ili teniski (koji bi bio dostupan rekreativcima i manjim klubovima na korištenje) tijekom jesensko-zimskog perioda.
Govornici u deliberaciji bili su: Andrea Barišić, Beata Sabo, Ana Vlk, Patrik Tokić, Mirjam Krajnović, Lovro Vičić i Nikolina Žderić. Svi navedeni su učenici trećih i četvrtih razreda. Pokazali su visoku razvijenost kritičkog mišljenja, vrlo razvijene komunikacijske vještine kao i visoku asertivnost s obzirom da su u vrlo žustroj raspravi koja je slijedila nakon iznošenja problema smireno i argumentirano zastupali svoja stajališta.
Obogaćeni novim iskustvima i vještinama, veselimo se novim razmišljanjima, idejama i prijedlozima naših učenika u budućim debatama i deliberacijama.