preskoči na sadržaj

Gimnazija Matija Mesić

Login
Upisi

Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.

Dobro nam došli!

https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/

E dnevnik

Zaštita privatnosti
Priloženi dokumenti:
Politika zastite privatnosti.pdf

2024./2025.
   Školski kurikulum i Godišnji plan i program
Otrovno pero

Pročitajte naš školski list u digitalnom obliku!

http://www.otrovnopero.com.hr/

S Facebooka
Škola pod povećalom
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 10. 2012.

Ukupno: 853683
MATURANTI

Brošura „Državnom maturom“ do fakulteta - vodič za učenike završnih razreda četverogodišnje srednje škole!

 

Obavijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Model International Criminal Court Western Balkans WeB (MICC WeB)
Autor: Jasna Okopni, 27. 10. 2021.

Projekt Model Međunarodnog kaznenog suda zapadni Balkan (MICC WeB) započeo je 2013. godine zahvaljujući financijskoj potpori Schüler Helfen Leben fondaciji. Projekt je osmišljen kao nastavak međunarodnog projekta njemačke organizacije Kreisau Inicijative ‘Model Međunarodnog kaznenog suda’ u tri zemlje Zapadnog Balkana: Hrvatskoj, Srbiji i Bosni i Hercegovini.


Od 19. do 25. listopada 2021. u Srbiji (Divčibare) je održana sesija u sklopu gore navedenog projekta.

Ključna tema projekta jesu ljudska prava. Učenici su proširili znanja o temeljnoj pravnoj terminologiji te  aktivno sudjelovali u radionicama „Zašto ratujemo?“ i „ Zašto kažnjavamo?“.

MICC simulira slučajeve i presude povezane s Međunarodnim kaznenim sudom za bivšu Jugoslaviju (slučaj Erdemović), kao i presude Međunarodnog kaznenog suda za Ruandu (slučaj Bikindi) i poznatog suđenja u Nürnbergu (Flick), koji su prethodili uspostavi Međunarodnog kaznenog suda.

 Uz pomoć mentora-trenera svaki slučaj su istraživali iz perspektive obrane, tužiteljstva i  sudaca. Tijekom sesije su promišljali i argumentirali presude te sudjelovali na diskusijama o svakom slučaju pojedinačno. Učenici su stekli znanja o povijesnim okolnostima vezanim za pojedini slučaj.

Interkulturalnim dijalogom učenici  razvijaju svijest o opasnostima predrasuda, rasizmu i nesnošljivosti. Diskusijom kod učenika se potiče razmišljanje o prošlosti kao izvoru sukoba te različitim pokušajima rješavanja međunarodnih problema mirnim putem uz poštivanje ljudskih prava.

Ciljevi ovoga projekta jesu: stvaranje i poboljšanje kvalitete dijaloga kao kvalitetnog alata za sprečavanje nesporazuma i rješavanje sukoba; obrazovanje mladih uz pomoć kritičkih pedagoških metoda o važnosti (pro)aktivnog, kritički upućenog građanstva u demokratskom društvu i dr.

Uz učenike iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Republike Hrvatske iz naše škole sudjelovali su Ivan Milinović i Lovro Vičić iz 2.a razreda, Anamarija Rubil iz 2. b razreda te Ana Pavelko i Petra Mutić iz 2.g razreda. Voditeljica učenika je Danijela Zekušić.

Danijela Zekušić

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju