Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.
Dobro nam došli!
https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/
https://sites.google.com/view/knjiznicagmm/po%C4%8Detna-stranica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Brošura „Državnom maturom“ do fakulteta - vodič za učenike završnih razreda četverogodišnje srednje škole!
Privodimo kraju dva e-Twinning projekta u našoj školi. To su „Kako spriječiti suvremene migracije mladih iz Slavonije i Baranje“ i „Razvoj gospodarstva i zaštita okoliša – nekad i danas.“
Učenici su istraživali i analizirali uzroke, učinke i posljedice migracija. Usporedili migriranja nekada i danas. Da bi se stvari počele mijenjati u Slavoniji i Baranji, uz otvaranje radnih mjesta, nužna je i promjena klime u društvu. Tko će za nas nešto mijenjati ako nećemo sami? Zato mislimo da škole trebaju biti pokretač promjena kod mladih ljudi jer omogućuju školovanje za različita zanimanja: od poljoprivrede, obrtničkih zanimanja, preko ekonomske struke, ugostiteljske do gimnazijskih programa. Time i ostanak mladih u domovini. Učenici su u različitim digitalnim alatima prikazali rezultate svojih istraživanja. U projektu su sudjelovali učenici 3.a, 3.f, 3.i, 1.a i 1.h.
U drugom projektu učenici su se upoznali s terminom gospodarstva te mogu identificirati grane gospodarstva. Analizirali su ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u svom zavičaju. Usporedili gospodarske djelatnosti nekada i danas.
Koliki je utjecaj gospodarskih djelatnosti na okoliš? Učenici su vrednovali razvoj tehnologije i izume koji su unaprijedili gospodarski razvoj, ali su i prijetnja okolišu. Trebamo educirati učenike kako svi skupa moramo biti odgovorniji u zaštiti okoliša. Primjerice, racionalno gospodariti vodom, električnom energijom, recikliranjem otpada... U različitim digitalnim alatima su prikazali rezultate svojih istraživanja. U projektu su sudjelovali učenici 3.b i 1.c.
Danijela Zekušić, prof.