preskoči na sadržaj

Gimnazija Matija Mesić

Login
Upisi

Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.

Dobro nam došli!

https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/

E dnevnik

Zaštita privatnosti
Priloženi dokumenti:
Politika zastite privatnosti.pdf

2024./2025.
   Školski kurikulum i Godišnji plan i program
Otrovno pero

Pročitajte naš školski list u digitalnom obliku!

http://www.otrovnopero.com.hr/

S Facebooka
Škola pod povećalom
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 10. 2012.

Ukupno: 853684
MATURANTI

Brošura „Državnom maturom“ do fakulteta - vodič za učenike završnih razreda četverogodišnje srednje škole!

 

Obavijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mjeseca hrvatske knjige
Autor: Jasna Okopni, 12. 11. 2020.


Razlistaj se!" moto je ovogodišnjeg Mjeseca hrvatske knjige. Učenici 3. G razreda prirodoslovno-matematičke gimnazije pod mentorstvom rezrednice i profesorice hrvatskog jezika i književnosti Mihaele Šebalj Zavor organizirali su debatu na temu: Virtualne knjige su bolje od papirnatih i primjerenije 21. stoljeću. Debata je održana 11. studenoga 2020. godine u Gimnaziji "Matija Mesić". Cilj afirmacijskog tima bio je dokazivanje teze, a njegove članice bile su: A1- Anea Popović-Hlišić, A2- Lucija Šimić i A3- Klara Jurić. Negacijski je tim trebao negirati tezu, a njegove članice bile su: N1- Karmela Starčević, N2- Ana Lukšić i N3- Eva Penava. Oba su se tima jako dobro pripremila, bili su uvjerljivi i sa izvrsnim argumentima branili svoja stajališta te uspješno pobijali argumente suprotnog tima. Afirmacijski je tim svoje izlaganje temeljio na očuvanju okoliša, edukacijskoj svrsi, pristupačnosti i dostupnosti, a negacijski je tim izlaganje zasnovao na znanstvenim istraživanjima i ekološkom aspektu te su im argumenti bili malo uvjerljiviji, stoga su pobijedili većinom glasova publike. Učenice su pokazale visoku razinu tolerancije i primjerene komunikacije te pokazale svima kako se može raspravljati (debatirati) primjerenim tonom, uvažavati sugovornika i pobijati njegove argumente vlastitima. Hvala svima na svrsishodnom RAZLISTAVANJU!





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju