Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.
Dobro nam došli!
https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/
https://sites.google.com/view/knjiznicagmm/po%C4%8Detna-stranica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Brošura „Državnom maturom“ do fakulteta - vodič za učenike završnih razreda četverogodišnje srednje škole!
U auli Gimnazije „Matija Mesić“ postavljena je izložba učeničkih radova pod nazivom Kemijska galerija: Isti znak-dva svijeta. Izložba je rezultat višemjesečnog projekta Isti znak-dva svijeta kojim se interdisciplinarnim pristupom objedinjuju znanja iz dva naizgled nespojiva predmeta, kemije i likovne umjetnosti.
Pod interdisciplinarnim pristupom podrazumijevamo prožimanje sadržaja jednog predmeta s drugim u kojem su učenici proširili vidike, otkrili različite perspektive svijeta u kojem živimo, te se kreativno izrazili stvarajući strukture koji u svijetu kemije možemo povezati sa strukturom pojedinih kemijskih spojeva, a u svijetu likovne umjetnosti s motivima ili djelima slavnih umjetnika. „Za kreativnost je potrebna hrabrost“ rekao je davno Henri Matisse, a naši učenici su pokazali i jedno i drugo.
Projekt je zahtijevao intenzivnu pripremu koja uključuje istraživački dio u kojem se uspostavlja veza između dva svijeta, izbor najadekvatnijeg materijala i načina oblikovanje forme, izradu struktura/djela te u konačnici postavljanje izložbe. Ovakav pristup je dokazao da umjetnička sloboda i istraživački duh nemaju granica već nude nesagledive mogućnosti koje treba otkriti, jer kao što je rekao slavni Albert Einstein:
„Najbolje što možete doživjeti je zagonetnost. Ona je izvor svake istine, umjetnosti i znanosti.“
Kroz projekt su realizirani i ishodi međupredmetnih tema prije svega: učiti kako učiti kroz kreativno rješavanje problema odnosno poduzetništvo kroz stvaranje inovativnih rješenja; osobni i socijalni razvoj kroz razvoj osobnih potencijala, suradnički rad te preuzimanje odgovornosti za vlastiti rad; ali i održivi razvoj jer su u izradi pojedinih struktura reciklirani materijali iz našeg okoliša.
Ako i Vi želite saznati što povezuje ciklobutan i varijacije kvadrata, kakvu vezuju ima struktura DNA i arhitektura, što je zajedničko Čovjeku koji hoda i metil ciklopropanu ili zašto je slavna zig-zag stolica G. Rietvelda identična strukturi petana dođite i otkrijte.
Zahvaljujemo se učenicima 1. i 3. razreda naše škole koji su sudjelovali u ovom projektu kao i njihovim roditeljima na doprinosu u realizaciji istog, a posebno (Dorotei Grubešić iz 1. b, Aronu Duraku, Nikolini Sudić, Emi Šakić i Sari Tomac iz 1. f, Dori Lazić i Ani Sočković iz 1. g, Ivi Čorak, Karlu Čorniju, Franu Gabaldu, Marinu Ivanoviću, Sari Jašarević, Lindi Kozini, Mihaeli Režnjak i Ivanu Toliću iz 3. a, Matei Čučman, Antoniu Lončaru i Ivani Vilić, Mii Vizjak iz 3. b, Veroniki Fukšić, Marini Gašpić, Luki Kneževiću, Eleni Kovačević, Dorotei Krištiji, Loreni Miletić, Josipu Samardžiću, Gabrielu Stjepanu Stojanoviću i Ines Šimunović iz 3. c).
Voditeljice projekta:
Jelena Jakovljević, prof. i Darija Matić-Hess, prof.