preskoči na sadržaj

Gimnazija Matija Mesić

Login
Upisi

Dragi osmaši, na linku u prilogu možete pogledati sve što vas zanima o nama i uvjeriti se da je naša gimnazija pravi izbor za vas.

Dobro nam došli!

https://www.srednja.hr/skole/gimnazija-matija-mesic-slavonski-brod/

E dnevnik

Zaštita privatnosti
Priloženi dokumenti:
Politika zastite privatnosti.pdf

2024./2025.
   Školski kurikulum i Godišnji plan i program
Otrovno pero

Pročitajte naš školski list u digitalnom obliku!

http://www.otrovnopero.com.hr/

S Facebooka
Škola pod povećalom
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 10. 2012.

Ukupno: 853681
MATURANTI

Brošura „Državnom maturom“ do fakulteta - vodič za učenike završnih razreda četverogodišnje srednje škole!

 

Obavijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PREDSTAVLJANJE PROJEKTA ISTI ZNAK- DVA SVIJETA
Autor: Danijela Terzić, 5. 3. 2020.

U auli Gimnazije „Matija Mesić“ postavljena je izložba učeničkih radova pod nazivom Kemijska galerija: Isti znak-dva svijeta.  Izložba je rezultat višemjesečnog projekta Isti znak-dva svijeta kojim se interdisciplinarnim pristupom objedinjuju znanja iz dva naizgled nespojiva predmeta, kemije i likovne umjetnosti.


Pod interdisciplinarnim pristupom  podrazumijevamo prožimanje sadržaja jednog predmeta s drugim u kojem su učenici proširili vidike, otkrili različite perspektive svijeta u kojem živimo, te se kreativno  izrazili stvarajući strukture koji u svijetu kemije možemo povezati sa strukturom pojedinih kemijskih spojeva, a u svijetu likovne umjetnosti s motivima ili djelima slavnih umjetnika. „Za kreativnost je potrebna hrabrost“ rekao je davno Henri Matisse, a naši učenici su pokazali i jedno i drugo.

Projekt je zahtijevao  intenzivnu pripremu koja uključuje istraživački dio u kojem se uspostavlja veza između dva svijeta, izbor najadekvatnijeg materijala i načina oblikovanje forme,  izradu struktura/djela te u konačnici postavljanje izložbe. Ovakav pristup je dokazao da umjetnička sloboda i istraživački duh nemaju granica već  nude nesagledive mogućnosti koje treba otkriti, jer kao što je rekao slavni Albert Einstein:

„Najbolje što možete doživjeti je zagonetnost. Ona je izvor svake istine, umjetnosti i znanosti.“

Kroz projekt su realizirani i ishodi međupredmetnih tema prije svega: učiti kako učiti kroz kreativno rješavanje problema odnosno poduzetništvo kroz stvaranje inovativnih rješenja;  osobni i socijalni razvoj kroz razvoj osobnih potencijala,  suradnički rad te preuzimanje odgovornosti za vlastiti rad; ali i održivi razvoj jer su u izradi pojedinih struktura reciklirani materijali iz našeg okoliša.

Ako i Vi želite saznati što povezuje ciklobutan i varijacije kvadrata, kakvu vezuju ima struktura DNA i arhitektura, što je zajedničko Čovjeku koji hoda i metil ciklopropanu ili zašto je slavna zig-zag stolica G. Rietvelda identična strukturi petana dođite i otkrijte.

Zahvaljujemo se učenicima 1. i 3. razreda naše škole koji su sudjelovali u ovom projektu kao i njihovim roditeljima na doprinosu u realizaciji istog, a  posebno  (Dorotei Grubešić iz 1. b, Aronu Duraku, Nikolini Sudić, Emi Šakić i Sari Tomac iz 1. f, Dori Lazić i Ani Sočković iz 1. g, Ivi Čorak, Karlu Čorniju, Franu Gabaldu, Marinu Ivanoviću,  Sari Jašarević, Lindi Kozini, Mihaeli Režnjak  i Ivanu Toliću iz 3. a, Matei Čučman, Antoniu Lončaru i Ivani Vilić, Mii Vizjak iz 3. b,  Veroniki Fukšić, Marini Gašpić, Luki Kneževiću, Eleni Kovačević, Dorotei Krištiji, Loreni Miletić, Josipu Samardžiću, Gabrielu Stjepanu Stojanoviću i Ines Šimunović iz 3. c).

 

Voditeljice projekta:

Jelena Jakovljević, prof.   i   Darija Matić-Hess, prof.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju